• معرفی اپلیکیشن Houzz(ویکیپدیای دکوراسیون منزل)

    • 10 تعداد لایک

معرفی اپلیکیشن Houzz(ویکیپدیای دکوراسیون منزل)

    • آریزون آریزون
    • |
    • 1398/06/02 شنبه 2 شهریور 1398
    • |
    • زمان مطالعه 10 دقیقه
    • |
    • 2397 بار بازدید شده
    • 10 تعداد لایک

با دسترسی به بیش از ۴۰ میلیون کاربر منحصر به فرد فعال در هر ماه بیش از ۲.۱ میلیون کاربر حرفه‌ای، Houzz بزرگ‌ترین پلتفرم جهان برای مدلسازی و طراحی فضای خانگی به حساب می‌آید. این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۶ میلادی جایزه «بهترین اپلیکیشن سال» را از مراسم اهدای جوایز Google Play Awards دریافت کرد. دلایل دریافت این جایزه از سوی تیم گوگل پلی، تاکید اپلیکیشن بر کیفیت، نوآوری و و ارائه چندین به‌روزرسانی بزرگ در بازه کمتر از ۱۲ ماه اعلام شد. اپلیکیشن Houzz تمام جنبه‌های دکوراسیون منزل را درون نرم‌افزاری منحصر به فرد جای داده و به کاربران اجازه می‌دهد به آسانی قادر به تصویرسازی، برنامه‌ریزی و خرید برای فضاهای داخلی و بیرون منزل خود باشند.

معرفی اپلیکیشن Houzz(ویکیپدیای دکوراسیون منزل)

نسل ایده‌پرداز

در اپلیکیشن Houzz می‌توانید کارتان را با جستجو میان هزاران تصویر دسته‌بندی از فضاها و استایل‌های گوناگون شروع کنید که به شما ایده‌هایی الهام‌بخش در دکوراسیون منزل خواهند داد. دسته‌بندی‌ها شامل فضاهای رایج مانند آشپزخانه، دستشویی، حمام و اتاق کودکان هستند اما با اندکی جستجوی بیشتر قادر به گشت و گذار در دسته‌بندی‌های جالب دیگری نظیر دفاتر خانگی، راهروی ورودی، گاراژ، انبار و غیره هم خواهید بود. خیلی خلاصه، برای هر فضایی در منزل شما، یک دسته‌بندی مفصل هم وجود دارد.

معرفی اپلیکیشن Houzz(ویکیپدیای دکوراسیون منزل)

پس از این، هر ایده‌ای که به دست آوردید را می‌توانید با ایموجی، کمان و دست‌نوشته علامت‌گذاری کنید و این قابلیت برای تمام ۱۹ میلیون تصویری که در دیتابیس Houzz وجود دارد قابل اجراست. سپس با دو گزینه، تصاویر را همراه با دست‌نوشته‌هایتان در بخش Ideabooks ذخیره کنید. ناگفته نماند که برای هر پروژه یا هر اتاق، قادر به ساخت Ideabook های مختلف هستید.

این اپلیکیشن در ذات مثل انبوهی از مجلات مرتبط با دکوراسیون منزل است؛ اما با این تفاوت که میلیون‌ها گزینه‌ را در قالب یک پکیج ارائه می‌کند و قابلیت فیلترگذاری و جستجو برای آنچه دقیقاً می‌خواهید هم دارد. و از همه این‌ها مهم‌تر، دیگر نیازی به قطع کردن هیچ درختی نیست.

معرفی اپلیکیشن Houzz(ویکیپدیای دکوراسیون منزل)

برنامه‌ریزی برای دکوراسیون

در این مرحله است که اپلیکیشن بی‌نظیر Houzz قدرت واقعی‌اش را به نمایش می‌گذارد. در این مرحله می‌توانید تصویری از فضای خانه خود ثبت کنید و سپس المان‌های طراحی را از میان کتابخانه تصاویر عظیم Houzz به آن اضافه کنید. همانطور که بالاتر هم گفتیم، Houzz بیش از ۱۹ میلیون تصویر از المان‌های طراحی دکوراسیون دارد که هرکدام را می‌توانید به صورت دیجیتالی به تصویر اتاق خود اضافه کنید.

معرفی اپلیکیشن Houzz(ویکیپدیای دکوراسیون منزل)

با افزودن لوازم خانگی نظیر مبل و صندلی، لامپ و عناصر تزیینی به فضای اتاق‌تان، می‌توانید از پیش ببینید که منزل قرار است چه شمایلی پیدا کند و باید گفت که استفاده از این قابلیت بسیار لذت‌بخش است. و برای سهولت هرچه بیشتر، می‌توانید سایز تصاویر را تغییر دهید، جایشان را عوض کنید یا المان‌های بیشتری به آن‌ها بیفزایید. این تجربه‌ایست که به شما اجازه می‌دهد پیش از خرید لوازم خانگی، بی‌شمار گزینه مختلف را بالا و پایین کنید و تصمیمی بگیرید که دقیقاً باب طبع‌تان باشد. تمام این کارها بسیار تحسین‌برانگیز است و اگر یک بار از Houzz استفاده کنید، دیگر هیچ دکوراسیونی را بدون کمک آن نخواهید چید.

ساختار اپلیکیشن هم بسیار خوب است. منوها به شکلی تمیز و ساده ارائه می‌شوند و رابط کاربری کارآمد از آب درآمده. دسترسی به تمام منوها با چند سوایپ ساده محقق می‌شود و هیچ نکته‌ای وجود ندارد که به تجربه کاری شما با آن صدمه وارد کند.

نتیجه‌گیری

در مجموع، اپلیکیشن Houzz استحقاق تمام تمجیدها و جوایزش را دارد. این اپلیکیشن مشخصاً ایده‌ای جدید داشته و به خوبی هم آن را اجرایی کرده تا از میلیون‌ها و بلکه میلیاردها اپلیکیشن فعلی متمایز شود.

معرفی اپلیکیشن Houzz(ویکیپدیای دکوراسیون منزل)

کم پیش نمی‌آید که عاشق طراحی‌های خودتان از دکوراسیون منزل شوید و وقتی آن چیزی که مدت‌ها دنبالش بوده‌اید را می‌یابید، از ته دل Houzz را دوست خواهید داشت. علاوه بر این، لحظه‌ای که اپلیکیشن دانلود می‌شود خبری از پافشاری برای ثبت نام و ارائه اطلاعات مختلف نیست و این یعنی از همان لحظه قادر به استفاده از Houzz خواهید بود. پیشنهاد مگ‌زون این‌ است که حداقل یک بار اپلیکیشن Houzz را تست کنید؛ مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد.

ثبت نظر

*
*