• بهترین بازی‌ چندنفره آنلاین Golf Blitz

    • 7 تعداد لایک

بهترین بازی‌ چندنفره آنلاین Golf Blitz

    • آریزون آریزون
    • |
    • 1398/04/10 دوشنبه 10 تير 1398
    • |
    • زمان مطالعه 3 دقیقه
    • |
    • 1773 بار بازدید شده
    • 7 تعداد لایک

بهترین بازی‌های چندنفره آنلاین، ظالمانه هستند. شاید هر بُرد را یادتان نباشد، اما قطعا آن زمان‌هایی را یادتان هست که سرنوشت ناگهان به شکل دیگری رقم می‌خورد لحظاتی که حریف، پیروزی را از چنگ‌ شما می‌رباید. و این اتفاقی است که تقریباً در هر نوبت از بازی Golf Blitz رخ می‌دهد.
سهولت تجربه بازی و لایه اضافه‌ای از استراتژی که به شما اجازه می‌دهد از قابلیت‌های مختلف برای بهبود شوت‌هایتان استفاده کنید، با کمک یکدیگر ساخته‌ای استثنایی رقم زده‌اند. ما صرفاً درباره یک بازی خوش‌ساخت و سرگرم‌کننده صحبت نمی‌کنیم، این بازی قرار است به اشکال گوناگونی در ذهنتان باقی مانده و برای ساعت‌ها و روزها سرگم‌تان کند.
شخصی‌سازی کاراکتر، یک‌سری محیط که به هوشمندی هرچه بیشتر طراحی شده‌اند و وقار سری بازی Stickman Golf را هم به بازی اضافه کنید تا نتیجه، یکی از بهترین عناوین چندنفره‌ای باشد که تا به امروز برای موبایل‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و iOS عرضه شده است. Dark mode در بازی Golf Blitz شما یکی از چهار بازیکنی هستید که برای شلیک توپ به داخل سوراخ، باید با دیگران رقابت کند. همگی در نقطه‌ای یکسان آغاز به کار می‌کنید و دیگر به خودتان بستگی دارد که توپ را چطور باید به سمت سوراخ کوچک نقشه روانه کرد. مشخصاً صحبت در این باره از انجام دادنش سخت‌تر است، خصوصاً که سه بازیکن دیگر هم به صورت همزمان هدفی مشابه را دنبال می‌کنند.
وقتی زمان شوت زدن فرا می‌رسد، یک توپ گلف روی صفحه ظاهر می‌شود. بعد کافیست انگشتان را روی صفحه قرار داده و با فشردن توپ گلف و کشیدنش به طرفین، هدف‌گیری کنید و سپس دست را بردارید تا توپ به حرکت درآید. و چندین قدرت ویژه هم دارید که سبک بازی را تغییر می‌دهند؛ قابلیت‌هایی مانند کوتاه کردن فاصله میان هر شوت، افزایش قدرت ضربه و چیزهایی از این دست که به مرور آزاد می‌شوند.
موضوع اما اینست که بقیه هم به صورت همزمان در حال ضربه زدن به توپ هستند. با هر برخورد امکان کمانه کردن وجود دارد و ضمناً می‌توانید با ضربه‌هایی به اندازه کافی قدرتمند، توپ حریفان را از راه کنار زده و با لذتی مثال زدنی، به اعماق دریا بفرستید. Dark mode بعضی از اوقات این بلا به سر خودتان می‌آید، گاهی هم شما هستید که ضربه را می‌زنید. به اندازه‌ای یکسان، اعصاب خردکن و هیجان‌انگیز است. وقتی هر چهار بازیکن وارد نقطه نزدیک به سوراخ می‌شوند، Golf Blitz تبدیل به یک موش و گربه بازی عجیب می‌شود. دلتان می‌خواهد توپ را روانه سوراخ کنید، اما نمی‌خواهید توپ دیگران کارتان را خراب کنید. از خودتان می‌پرسید بهتر است صبر کنید یا دست به کار شوید؟ و گاهی صبوری جواب می‌دهد، گاهی انتخاب دیگر.
اما مراحل بازی به قدری کوچک هستند که اگر یکی را ببازید چندان اهمیتی ندارد، زیرا در کمتر از چند ثانیه وارد رقابتی دیگر می‌شوید. در هر مسابقه چندنفره، یک شمارشگر میزان برد وجود دارد و اولین کسی که نوار را پر کند، برنده بازیست. با یک دست باختن آسمان خدا به زمین نمی‌آید و ماهیت شلوغ بازی کاری می‌کند که تنها در چند دست دیگر به بازی برگردید و بقیه را به چالش بکشید.
اگر دوم شوید هم پاداش دریافت می‌کنید و می‌توانید صندوقچه‌هایی را باز کنید تا ستاره به‌دست آورید. همیشه چیزی جدید برای آزاد کردن وجود دارد، و آزاد کردن تجهیزات مختلف به امتیاز تجربه شما اضافه می‌کند، که آن هم اجازه می‌دهد به گلف‌باز بهتری تبدیل شوید. Dark mode Golf Blitz بهترین ابعاد بهترین بازی‌های چندنفره را در خود جای داده. در هر دست از بازی، در لبه پیروزی قرار دارید و در هر دست بازی، در لبه شکست. این میزان از تعادل و بالانس مثال‌زدنی است و به این معنا که هر بار Golf Blitz را اجرا می‌کنید، کاری برای انجام دادن وجود دارد.
شاید دوران محبوبیت Stickman Golf به پایان رسیده باشد، اما با همان سطح از کیفیت در Golf Blitz طرف هستیم. اگر ساده بگوییم، این بازی یکی از مفرح‌ترین اوقاتی که با موبایل‌ هوشمندتان داشته‌اید را رقم می‌زند و باید همین الان برای دانلودش اقدام کنید.

ثبت نظر

*
*