• پرچمدار سال ۲۰۲۰

    • 3 تعداد لایک

پرچمدار سال ۲۰۲۰

    • شایان ضیایی شایان ضیایی
    • |
    • 1399/10/02 ﺳﻪشنبه 2 دی 1399
    • |
    • زمان مطالعه 3 دقیقه
    • |
    • 1056 بار بازدید شده
    • 3 تعداد لایک

وقتی قرار باشد به انتخاب بهترین موبایل‌های حال حاضر جهان بپردازیم، کاری حقیقتا دشوار در پیش داریم. اکنون و در سال ۲۰۲۰ میلادی می‌توان انبوهی از موبایل‌های بسیار باکیفیت در بازار یافت و برخلاف روند چند سال اخیر، امسال شاهد یک دسته‌بندی تازه نیز در بازار بودیم: پرچمداران مقرون به صرفه. این‌ها موبایل‌هایی هستند که از برخی مشخصات سخت‌افزاری موبایل‌های شدیدا پریمیوم چشم‌پوشی می‌کنند، اما همان کیفیت ساخت را در ازای قیمتی معقول‌تر به دست مشتریان می‌رسانند.

در این مقاله به جمع‌آوری لیستی از بهترین موبایل‌های پرچمدار سال ۲۰۲۰ پرداخته‌ایم و هر از چندگاهی نیم‌نگاهی به آن موبایل‌های مقرون به صرفه‌تر هم داشته‌ایم که کمتر به کیف پولتان فشار می‌آورد. این مقاله قرار است نه تنها به شما در انتخاب بهترین موبایل پرچمدار ۲۰۲۰ کمک کند، بلکه گزینه‌های پیش رویتان نیز محدودتر خواهد شد و دقیقا خواهید دانست کدام موبایل برای کدام افراد ساخته شده است. ضمن اینکه انتخاب‌ها را محدود به سیستم عامل اندروید نکرده‌ایم و این مطلب برای هر سلیقه‌ای، حداقل یک گزینه دارد.

1.    آیفون ۱۲ اپل

دلایل خرید:

  •          نمایشگر معرکه با دامنه داینامیک بالا
  •          دوربین بسیار باکیفیت
  •          پشتیبانی از شبکه 5G

اپل امسال دست به کاری نامتعارف زد و چهار آیفون مختلف در خانواده آیفون ۱۲ عرضه کرد. بنابراین اگر پولتان به مدل Pro بسیار گران‌قیمت نمی‌رسد، آیفون ۱۲ بدون تردید بهترین موبایلی خواهد بود که در بازار می‌یابید. این دستگاه سطحی دیده نشده از قدرت پردازشی را همراه با طراحی جدید و بسیار شیک با خود به ارمغان می‌آورد. اما طبیعتا باید با قیمت تقریبا فضایی موبایل که امری چندان عجیب برای موبایل‌های اپل نیست نیز کنار بیایید.

آیفون امسال برای اولین بار از شبکه‌های مخابراتی 5G پشتیبانی می‌کند و این یعنی دستگاه می‌تواند طول عمر بسیار زیادی داشته باشد. از سوی دیگر چیپست A14 Bionic قدرتمندتر از هر زمان دیگر است و سیستم دوربین اصلی دوگانه موبایل‌ نیز در هر شرایط نوری، تصاویری حقیقتا چشم‌نواز به ثبت می‌رساند.

اپل امسال تغییراتی بسیار اندک اما جالب توجه در آیفون‌ها وجود آورده که باعث شده حسی بسیار بهتر در دست داشته باشد. به این موضوع رنگ‌بندی‌های جذاب دستگاه –شامل رنگ‌های سفید، مشکی، آبی، سبز و قرمز- را نیز اضافه کنید و در مجموع با پکیجی تحسین‌برانگیز روبه‌رو خواهید بود. مگر اینکه در مضیغه مالی باشید یا نتوانید به هیچ وجه از اندروید دل بکنید، این موبایل برای شمایی ساخته شده که به دنبال بهترین تجربه ممکن هستید.

اما آنچه با خرید آیفون ۱۲ گیرتان نمی‌آید، انعطاف‌پذیری دوربین آیفون ۱۲ پرو است. دلیل این موضوع آن است که مدل استاندارد آیفون ۱۲ به دوربین دوگانه مجهز شده و در مدل پرو شاهد دوربین سه‌گانه هستیم. از طرف دیگر آیفون ۱۲ پرو مکس نمایشگری بزرگ‌تر از آیفون ۱۲ دارد، اما می‌توان بحث کرد که نمایشگر ۶.۱ اینچی آیفون ۱۲ نیز برای عموم مردم کفایت می‌کند. با تمام این اوصاف، احساس می‌کنیم آیفون ۱۲ نه تنها بهترین آیفونی است که اپل تاکنون ساخته، بلکه مقرون به صرفه‌ترین نیز هست.

2.    وان پلاس ۸ پرو

دلایل خرید:

  •          نمایشگر معرکه QHD Plus با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز
  •          مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند
  •          پشتیبانی از اتصالات 5G
  •          طراحی شیک و ارگونومیک

چندین سال زمان برد تا وان پلاس به جایگاه کنونی خود برسد، اما به جرئت می‌توان که با ساخت موبایل وان پلاس ۸ پرو، این برند چینی توانسته خودش را به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان بازار موبایل اثبات کند. این شرکت یکی از بهترین موبایل‌های پریمیوم اندرویدی را ساخته که باعث می‌شود با تمام وجود آن را بخواهید.

در مورد زیبایی‌های وان پلاس ۸ پرو می‌توان ساعت‌ها صحبت کرد. اما اندکی شمرده‌تر به جزییات مربوط به دستگاه می‌پردازیم. این موبایل به نمایشگری مجهز شده که رزولوشن QHD Plus را به نمایش درمی‌آورد، نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز دارد و از استاندارد HDR10 Plus پشتیبانی می‌کند. آنچه اکنون توصیف کردیم در واقع بهترین نمایشگری است که می‌توان در هر موبایل هوشمندی در بازار یافت. سایر موبایل‌ها در بهترین حالت دو تا از این سه ویژگی را دارند و هیچ دیوایس دیگری تاکنون هر سه قابلیت را به صورت یک‌جا ارائه نکرده است.

وان پلاس ۸ پرو ضمنا همراه با بهترین سخت‌افزارهای موجود در بازار از راه می‌رسد، از اتصالات 5G پشتیبانی می‌کند و انبوهی از قابلیت‌های پیشرفته دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به شارژ وایرلس معکوس و استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک اشاره کرد. طبیعتا از آن‌جایی که این موبایل توسط وان پلاس ساخته شده، می‌توانید منتظر طراحی زیبا و ارگونومی محشر نیز باشید.

با امتیازهای حیرت‌انگیز در بنچمارک‌های مختلف، باتری‌ای که برای مدت‌های طولانی زنده باقی می‌ماند و همینطور بهترین سیستم دوربینی که وان پلاس تا به امروز تدارک دیده، هیچ دلیلی ندارید که به سراغ وان پلاس ۸ پرو نروید. این یک پرچمدار به معنای واقعی کلمه است و همینطور بهترین موبایل اندرویدی موجود در بازار.

3.    سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا

دلایل خرید:

  •          نمایشگر غول‌آسا با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز
  •          مشخصات سخت‌افزاری فوق پریمیوم
  •          دوربینی که انبوهی از قابلیت‌های متنوع دارد

وقتی بخواهیم درباره گلکسی اس ۲۰ اولترا سامسونگ صحبت کنیم، تشخیصش دشوار است که باید ابتدا به کدام ویژگی دستگاه بپردازیم. سامسونگ واقعا با این موبایل گل کاشته، از دوربین اصلی دستگاه با زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری گرفته تا نمایشگر ۶.۹ اینچی امولد. البته که به خاطر تمام این ویژگی‌ها، اس ۲۰ اولترا گران‌قیمت‌ترین دستگاه در خانواده خود نیز هست.

همانطور که از یک موبایل پرچمدار سامسونگ انتظار دارید، تنها با نگاه کردن به گلکسی اس ۲۰ اولترا احساس می‌کنید که چشمان‌تان نوازش داده شده است. از سوی دیگر، زیر شنل دستگاه برخی از بهترین قطعات سخت‌افزاری موجود در جهان تعبیه شده‌اند تا پرفورمنسی بی‌نظیر حاصل شود. در پشت موبایل هم چیزی یافت می‌شود که به نظرمان انعطاف‌پذیرترین سیستم دوربین در جهان موبایل‌های هوشمند است.

در این بین از باتری غول‌آسا و ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی موبایل هم غافل نشوید که می‌تواند در روزهایی بسیار طولانی و پرمشغله یاری‌تان کند. در واقع اگر بخواهیم جور دیگری موضوع را بیان کنیم، یافتن عیب و ایراد در گلکسی اس ۲۰ اولترا واقعا دشوار است و این موبایل اکثر رقبای خود را در اکثر حوزه‌ها به راحتی شکست می‌دهد.

تنها نقطه ضعف واقعی، قیمت‌گذاری دستگاه است. اما اگر عاشق تکنولوژی هستید و پول لازم برای خرید یکی از برترین موبایل‌های اندرویدی جهان را دارید، پیشنهاد نکردن این دیوایس کاری حقیقتا دشوار است.

4.    سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا 5G

دلایل خرید:

  •          پشتیبانی از بهترین استایلوسی که سامسونگ تاکنون ساخته
  •          نمایشگر غول‌آسا با روشنایی بالا
  •          انبوهی از قدرت پردازشی

دلایل زیادی وجود دارد برای اینکه عاشق مدل 5G موبایل گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ باشید و اگر بتوانید از پس هزینه آن برآیید، بدون تردید یکی از بهترین تجربه‌ها از کار با سیستم عامل اندروید گیرتان خواهد آمد. این موبایل طراحی هوشمندانه دارد، به دوربینی بسیار توانمند مجهز شده و مشخصات سخت‌افزاری‌اش به راحتی تمام موبایل‌های موجود در بازار را کنار می‌زنند.

البته که اصلی‌ترین دلیل خرید گلکسی نوت ۲۰ اولترا 5G، چیزی نیست جز استایلوس S Pen که می‌تواند روی صفحه قفل موبایل بنویسد، دوربین را از راه دور کنترل کند و اجازه دهد که خلاقیت خود را هرطور که دوست دارید به کار بگیرید. اگر به دلایل شخصی یا شغلی به موبایلی نیاز دارید که از قلم پشتیبانی کند، این موبایل دقیقا برای شما ساخته شده و تمام نیازهایتان و فراتر را برآورده می‌کند.

همانطور که از نام دستگاه پیداست، این مدل از خانواده گلکسی نوت ۲۰ از اتصالات 5G پشتیبانی می‌کند و بنابراین کارکرد دستگاه طی سال‌های آتی تضمین شده خواهد بد. و با توجه به اینکه با خرید این دستگاه و بسته به موقعیت جغرافیایی، یکی از دو چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام یا اگزینوس ۹۹۰ خود سامسونگ گیرتان می‌آید، می‌توانید به اجرای هر بازی یا اپلیکیشنی بپردازید و حتی یک لحظه هم نگران فشار آمدن به سخت‌افزار نباشید.

همانطور که درباره موبایل قبلی این لیست نیز گفتیم، قیمت‌گذاری گلکسی نوت ۲۰ اولترا 5G اشک را از چشمان آدمیزاد سرازیر می‌کند. اما اگر به دنبال موبایلی هستید که عمری باعزت داشته باشد و تا سالیان سال همراهی‌تان کند، این دستگاه ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. راستی تا یادمان نرفته به دوربین اصلی سه‌گانه دستگاه هم اشاره کنیم که نه‌تنها در هر شرایط نوری تصاویری خارق‌العاده ثبت می‌کند، بلکه زوم اپتیکال ۵ برابری نیز دارد.

5.    وان پلاس 8T

دلایل خرید:

  •          نمایشگر شفاف با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز
  •          شارژ سریع ۶۵ واتی
  •          قیمت‌گذاری جذاب

هر موبایلی که برند وان پلاس در سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه کرده، موبایلی واقعا جذاب بوده است و وان پلاس 8T نیز از این قاعده مستثنی نیست. این موبایل ترکیبی از تمام موبایل‌هایی است که وان پلاس پیشتر و در سال ۲۰۲۰ عرضه کرده: یعنی ترکیبی از وان پلاس ۸، وان پلاس ۸ پرو و وان پلاس نورد. این موبایل قابلیت‌های معرکه را با قیمتی جذاب ترکیب می‌کند و همین باعث می‌شود که یکی از همان «پرچمداران مقرون‌ به صرفه‌ای» باشد که در ابتدای مقاله صحبت‌شان را کردیم.

از برجسته‌ترین ویژگی‌های دستگاه می‌توان به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی امولد با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز و شارژ سریع ۶۵ واتی اشاره کرد. با این تکنولوژی شارژ، باتری دستگاه تنها در نیم ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود و بنابراین از گذاشتن دستگاه در شارژ از شب تا صبح بی‌نیاز خواهید بود.

مشخصات سخت‌افزاری دستگاه هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با خرید ساخته وان پلاس می‌توانید منتظر چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام همراه با انبوهی از حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی باشید. باید اعتراف کرد که دوربین دستگاه بهترین چیزی نیست که در بازار یافت می‌شود، اما در هر صورت تصاویری قابل قبول صبت می‌کند و در شرایط کم‌نور نیز گلیم خود را از آب بیرون می‌کشد.

اما در ازای قیمت‌گذاری مقرون به صرفه‌تر، باید منتظر عدم دسترسی به برخی قابلیت‌های پریمیوم نیز باشید: برای مثال می‌توانیم به استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب یا شارژ وایرلس اشاره کرد. اما فارغ از این‌ها، وان پلاس بار دیگر یکی از بهترین موبایل‌های هوشمند بازار را ساخته است.

6.    آیفون ۱۲ پرو

دلایل خرید:

  •          پردازنده قدرتمند
  •          نمایشگر اولد بی‌نظیر
  •          دوربین معرکه

آیفون ۱۲ پرو جدید آنقدر حرف برای گفتن دارد که نمی‌دانیم توضیحات را از کجا شروع کنیم: پیش از هر چیز این موبایل به پردازنده شدیدا سریع A14 Bionic مجهز شده، برای اولین بار از تکنولوژی 5G پشتیبانی می‌کند، سیستم دوربین سه‌گانه دستگاه با فناوری لایدار احتمالات جدید را امکان‌پذیر کرده و ظاهر بازطراحی شده‌اش حسابی به دل می‌نشیند.

و تمام این‌ها بدون درنظرگیری نرم افزار موبایل است. iOS طبق روال همیشه سیستم عاملی قدرتمند است و در ورژن چهاردهم آن شاهد انبوهی از ویژگی های جدید مثل ویجت‌های صفحه هوم، امکان پین کردن چت‌ها در اپلیکیشن Messages و اپلیکیشن جدید Translate برای رقابت با گوگل هستیم. هم از منظر سخت‌افزار و هم نرم‌افزار، این پکیجی بسیار تحسین‌برانگیز است.

این مدل از خانواده آیفون ۱۲، بسیار گران‌قیمت‌تر از مدل استاندارد ظاهر می‌شود و دلیل عمده آن به دوربین مربوط است. مدل پرو یک سنسور تله‌فوتو اضافه و LiDAR دارد تا بهتر قادر به سنجش عمق باشد. هر دو دستگاه موبایل‌هایی عالی هستند، اما می‌توان حدس زد که مدل پرو به خاطر قیمت بالاترش کمتر مورد اقبال عمومی قرار بگیرد.

تنوع رنگی نیز با مدل استاندارد آیفون ۱۲ تفاوت دارد. آیفون ۱۲ پرو در رنگ‌های آبی،‌طلایی، گرافیت و نقره‌ای به دست مشتریان می‌رسد. اما مهم نیست که کدام رنگ‌ را انتخاب می‌کنید، تمامی آن‌ها بسیار زیبا و خوش‌قیافه از آب درآمده‌اند.

7.    سونی Xperia 1 II

دلایل خرید:

  •          مشخصات داخلی قدرتمند
  •          نمایشگر تحسین‌برانگیز
  •          دوربین معرکه

با نمایشگری ۶.۵ اینچی که نسبت ابعادی معادل ۲۱:۹ دارد، سونی Xperia 1 II قرار است همان مسیری را ادامه دهد که با Xperia 1 آغاز شد. بنابراین با موبایلی معرکه برای تماشای فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی طرف هستیم. اگر جزو افرادی هستید که بی‌وقفه به تماشای محتویات ویدیویی روی موبایل خود می‌پردازید، اصلا نیازی به فکر کردن نیست و همین حالا باید به سراغ محصول جدید سونی بروید.

این را نیز باید اشاره کنیم که دوربین دستگاه بسیار تحسین‌برانگیز ظاهر می‌شود، چه زمانی که بخواهید صرفا موبایل را از جیب درآورده و یک تصویر ساده ثبت کنید و چه زمانی که بخواهید کنترل کامل روی تنظیمات تصویربرداری داشته باشید. سونی Xperia 1 II هنگام تصویربرداری و تماشای فیلم حسابی هوایتان را دارد و حقیقت اینست که موبایل‌های سونی همواره به همین ویژگی‌هایشان شهرت داشته‌اند.

به تمام این‌ها طراحی دلچسب دستگاه، عمر باتری قابل توجه،‌ امکان شارژ بی‌سیم، پشتیبانی از 5G و استاندارد IP68 را نیز اضافه کنید تا متوجه شوید این موبایلی با نواقص بسیار اندک است. البته ظاهر کلی دستگاه و نمایشگر بسیار بلندقامت آن شاید به دل هرکسی خوش نیاید، اما سونی موبایلی ساخته که واقعا لایق یدک کشیدن نام پرچمدار است.

8.    گوگل پیکسل ۵

دلایل خرید:

  •          دوربین دستگاه کماکان بهترین است
  •          بهره‌گیری از اندروید خالص و بسیار تر و تمیز
  •          نمایشگری با نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز

موبایل پرچمدار گوگل برای سال ۲۰۲۰ هم یکی دیگر از همان موبایل‌های پرچمدار مقرون‌ به صرفه‌ای است که بالاتر صحبتش را کردیم. پیکسل ۵ همراه با چیپست اسنپدراگون 765G از راه می‌رسد که به اندازه پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام توامند نیست و بنابراین باید با برخی از قابلیت‌هایی که در پیکسل ۴ یافت می‌شدند (مانند باز کردن قفل با تشخیص چهره) خداحافظی کنید.

اما هیچکدام از این مسائل اهمیت چندانی ندارند،‌ زیرا با تغییرات نسبتا کوچک، پیکسل ۵ توانسته به برچسب قیمت بسیار مقرون به صرفه و رقابتی ۶۹۹ دلار دست پیدا کند. این موبایل به خصوص زمانی جذاب‌تر می‌شود که تجربه خالص اندروید را به تجربه اندروید دستکاری شده از سوی تولیدکنندگان موبایل‌های هوشمند ترجیح بدهید.

ولی گول قیمت پایین دستگاه را نخورید، زیر این موبایل نیز برخی از قابلیت‌های پریمیوم موبایل‌های بسیار گران‌قیمت‌تر را در خود جای داده و برای مثال می‌توان به نمایشگری با نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز، پشتیبانی از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر و شارژ وایرلس اشاره کرد. ضمنا نرم‌افزار دستگاه هم چند قابلیت انحصاری برای موبایل‌های پیکسل دارد: مانند اپلیکیشن Recorder که صحبت‌های شما را در کسری از ثانیه تبدیل به متن قابل ویرایش می‌کند.

درست مثل دیگر موبایل‌های خانواده پیکسل، این دوربین است که پیکسل ۵ را شدیدا از رقبایش در بازار متمایز می‌کند. اگرچه سخت‌افزار فیزیکی دوربین اصلی تفاوت چندانی با مدل سال پیش ندارد، اما گوگل همچنان با قابلیت‌های نرم‌افزاری و پردازش تصویر خود غافلگیرمان می‌کند. در واقع اگر واضح‌تر بگوییم، هیچ موبایلی قادر به ثبت تصاویری به این اندازه باکیفیت نیست.

9.    هواوی میت ۴۰ پرو

دلایل خرید:

  •          آرایه تحسین‌برانگیز دوربین
  •          عمر باتری تحسین‌برانگیز
  •          پرفورمنس معرکه

احتمالا از این موضوع باخبر باشید که به خاطر تحریم‌های اخیر دولت آمریکا، موبایل‌های هواوی از دسترسی به اپلیکیشن‌های گوگل و همینطور استور گوگل پلی محروم شده‌اند. اما از این مشکل که چشم‌پوشی کنیم، نمی‌توان کیفیت سخت‌افزار هواوی میت ۴۰ پرو را به هیچ وجه زیر سوال برد. این اسارت‌فونی معرکه است که از جنس فلز و شیشه پریمیوم ساخته و از برخی از بهترین و سریع‌ترین قطعات سخت‌افزاری موجود در بازار بهره می‌برد

این موبایل در دو حوزه که برای هر موبایلی حیاتی به حساب می‌آیند عملکردی واقعا عالی از خود به نمایش می‌گذارد: دوربین دستگاه معرکه است و عمر باتری هم با اندکی محافظه‌کاری، به راحتی برای دو روز کامل دوام می‌آورد. بنابراین مهم نیست که از لحاظ نرم‌افزاری چه محدودیت‌هایی وجود دارد، مزایایی که به آن‌ها اشاره کردیم بیشتر از هر چیزی برای خریداران اهمیت دارند و باید داشته باشند.

البته که این موبایل آنقدرها ارزان‌قیمت نیست، اما گاهی برای به دست آوردن بهترین‌ها دست به جیب شوید و هواوی میت ۴۰ پرو هم یکی از موبایل‌هایی بود که امسال شدیدا تحسین‌برانگیز ظاهر شد. از منظر احساسی که دستگاه در دست منتقل می‌کند و پرفورمنسی که با خود به ارمغان می‌آورد، به سختی موبایلی بهتر از این خواهید یافت.

اما پیش از اینکه انبوهی از پول را صرف خرید این موبایل کنید، حواستان به اپلیکیشن‌هایی که به آن‌ها نیاز دارید و روی موبایل هواوی در دسترس نیستند باشد. اما اگر می‌توانید از سرویس‌های گوگل چشم‌پوشی کنید، میت ۴۰ پرو بدون تردید گزینه‌ای عالی برای بسیاری از کاربران به حساب می‌آید.

10.     گوگل پیکسل 4a 5G

دلایل خرید:

  •          دوربین عالی
  •          نرم‌افزار اندروید خالص
  •          قیمت‌گذاری واقعا وسوسه‌برانگیز

گوگل پیکسل 4a 5G نه ارزان‌قیمت‌ترین موبایل پیکسلی است که گوگل امسال عرضه کرده و نه قدرتمندترین است، اما به احتمال زیاد بهترین باشد. چرا که در این موبایل بهترین ویژگی‌های پیکسل 4a و پیکسل ۵ با یکدیگر ترکیب شده و به نوعی برآیند رسیده‌اند.

این دستگاه همان دوربین معرکه و همان پردازنده اسنپدراگون 765G موجود در پیکسل ۵ را در خود جای داده و ضمن پشتیبانی از اتصالات 5G، نمایشگری بزرگ‌تر نسبت به مدل پیشرفته‌تر دارد. علاوه بر این، درست مانند تمام موبایل‌های پیکسل، این دستگاه نیز ورژن خالص و دستکاری نشده اندروید را به اجرا در می‌آورد و به شکلی تضمین شده، به‌روزرسانی‌ها را زودتر از هر موبایل دیگری در بازار دریافت می‌کند.

با این وجود، گوگل مجبور بوده در برخی حوزه‌ها دست به سازش بزند تا قیمت دستگاه را بیش از پیش کاهش دهد: بنابراین با خرید این دستگاه باید منتظر عدم پشتیبانی از شارژ وایرلس، عدم بهره‌گیری از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و همینطور حافظه رم اندک کمتر نسبت به پیکسل‌های گران‌قیمت‌تر باشید. آیا هیچ‌کدام از این‌ها اهمیتی دارد؟ پاسخ این سوال بستگی به آن دارد که انتظارات شما از یک موبایل هوشمند چه باشد.

ترکیب قیمت‌گذاری، پرفورمنس و قابلیت‌های پیکسل 4a 5G باعث می‌شود که یکی از بهترین موبایل‌های امسال باشد و ظاهرا گوگل بالاخره نقطه تعادلی که از چشم بسیاری از تولیدکنندگان دور مانده را یافته است.

ثبت نظر

*
*