• بهترین لپ‌تاپ‌های سال 2019 از نظر سخت‌افزاری و ارزش خرید

    • 19 تعداد لایک

بهترین لپ‌تاپ‌های سال 2019 از نظر سخت‌افزاری و ارزش خرید

    • آریزون آریزون
    • |
    • 1398/05/16 چهارشنبه 16 مرداد 1398
    • |
    • زمان مطالعه 15 دقیقه
    • |
    • 3329 بار بازدید شده
    • 19 تعداد لایک

به لیست بزرگ و به روزرسانی شده ما راجع به بهترین لپ‌تاپ‌های سال 2019 خوش آمده‌اید، لیستی که ما در مگ‌زون بسته به نیازها و بودجه‌ متفاوت شما در نظر گرفته‌ایم و تمام تلاش‌مان را به کار گرفته‌ایم تا گستره عظیمی از انواع سیستم‌ها، رنج قیمت و استایل‌های مختلف را شامل شود تا شما درست‌ترین سخت‌افزار را برای خود بیایید.

بهترین لپ‌تاپ‌های سال 2019 به شکلی پایان‌ناپذیر در حال از راه رسیدن هستند و اگر اندکی دقت نظر به خرج دهید و جستجو (را با این لیست آغاز) کنید، به احتمال بسیار فراوان قادر به خرید سیستمی پریمیوم با قیمتی بسیار معقولانه خواهید بود. بنابراین به مطالعه این مطلب ادامه دهید.

چه دنبال یک سیستم هیبریدی ۲ در ۱ باشید، چه یک سیستم گیمینگ پرتابل قدرتمند، چه لپ‌تاپی ارزان و زیر ۱۱۰۰ دلاری و چه لپ‌تاپی قدرتمند با استایلی سنتی، ما بهترین‌های سال ۲۰۱۹ را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

با درنظرگیری تعداد بسیار زیاد کمپانی‌های تولیدکننده‌ای که بی‌شمار لپ‌تاپی با کیفیت روانه بازار می‌کنند، یافتن لپ‌تاپی مناسب خودتان با قیمتی منصفانه می‌تواند چالشی بزرگ باشد. لیست‌های بزرگی که صرفاً مشخصات سخت‌افزاری صرف و اعداد و ارقام مختلف را می‌نویسند هم کمکی به بهبود وضعیت نمی‌کنند.

و اینجاست که لیست ما وارد صحنه می‌شود: انتخاب‌های ما از بهترین لپ‌تاپ‌های بازار در سال ۲۰۱۹ به این معناست که شما دیگر لازم نیست کفش آهنی به پا کنید و در فروشگاه‌ها بپرخید. بنابراین چه به خرید لپ‌تاپ XPS 13 از برند دل ترغیب شده باشید و چه سرفیس بوک 2 مایکروسافت دلتان را برده باشد و چه خیلی ساده بخواهید مقرون به صرفه‌ترین گزینه را بیایید، با اعتماد به نفس کامل می‌گوییم که در این لیست گزینه‌ای مناسب نیازها و سلایق‌تان خواهید یافت.

چطور بهترین لپ‌تاپ‌های سال 2019 را بیاییم؟

در گذشته اگر می‌خواستیم خیلی خلاصه بگوییم، برای خرید یک لپ‌تاپ ساده و کاربری حداقل ۵۰۰ دلار باید هزینه می‌کردید و اگر این رقم را به ۲۰۰۰ هزار دلار افزایش می‌دادید، به مدلی پیشرفته و پریمیوم دسترسی داشتید.

اما اخیراً شاهد حضور دیوایس‌های کروم بوک بوده‌ایم که پردازش پرتابل را با قیمت‌هایی بسیاری ناچیز ارائه می‌کنند و در عین حال قابلیت‌هایی دارند که برای بسیاری از افراد کاملاً کافی خواهد بود مانند دانشجویان یا افرادی که صرفاً در بیرون از منزل و محیط کار نیازمند یک ماشین تایپ هستند.‌و نه فقط این، بلکه کارهایی که هنگام خرید یک لپ‌تاپ با ۵۰۰ دلار می‌توانید انجام دهید تغییرات چشمگیری کرده است.

ظهور کروم بوک‌های ۲۵۰ دلاری یا حتی کمتر از این، سایر تولیدکنندگان لپ‌تاپ را هم مجبور به کاهش قیمت‌گذاری‌هایشان کرده است. بنابراین حالا می‌توانید با قیمت‌هایی بسیار پایین، دیوایس‌هایی قدرتمند داشته باشد؛ خصوصاً اگر در فروش‌های ویژه دست به کار شوید. لیست بهترین لپ‌تاپ‌های بازار هم روز‌به‌روز در حال تغییر است.

و در طرف دیگر این طیف، دستگاه‌هایی باریک و سبک وزن داریم که چندان مایل به ارائه ارزش در برابر قیمت نیستند. اما این لپ‌تاپ‌ها معمولاً از بدنه‌ای تمام فلزی و یکپارچه بهره می‌برند، طراحی بسیار نازکی دارند و سخت‌افزاری آنقدر قدرتمند که از پس هرکاری بر می‌آید. حالا سوال این است که کدام یک از دو سر این طیف بهتر است؟

باید هر دو مسئله را سبک و سنگین کنید و به این فکر که چه استفاده‌ای از دستگاه خواهید داشت. لازم است چقدر قدرتمند باشد و قادر به حمل تا حداکثر چه وزنی به اینجا و آنجا هستید، و این موضوع خود اندازه نمایشگر را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد. با تمام این مقدمه‌چینی‌ها، حالا برای آشنایی با بهترین لپ‌تاپ‌های سال 2019 در لیستی که مگ‌زون برایتان تدارک دیده آماده هستید.

Dell XPS 13

مشخصات:

پردازنده: Intel Core i7-8550U (چهار هسته‌ای، 8 مگابایت کش، تا سقف 4.0 گیگاهرتز)
کارت گرافیک: Intel HD Graphics 620
حافظه رم: 16 گیگابایت از نوع DDR3 (2133 مگاهرتز)
نمایشگر: 13.3 اینچ، UHD، پنل لمسی InfinityEdge
حافظه داخلی: 1 ترابایت حافظه PCIe SSD

دلایل خرید:

+طراحی زیبا
+سرعت بسیار بالا
+نمایشگری با رزولوشن 4K

لپ‌تاپ محشر XPS 13 شرکت دل یکی از پایه‌های اصلی راهنماهای خرید لپ‌تاپ طی سال‌های اخیر بوده و مدل سال ۲۰۱۹ دستگاه هم از این قاعده مستثنی نیست. جدیدترین مدل از خانواده این لپ‌تاپ، محل قرارگیری وبکم را تغییر داده و حالا شاهد تعبیه آن در نقطه‌ای کارآمدتر در بالای نمایشگر هستیم.

خود دستگاه هم شکلی باریک‌تر و قدرتمندتر از هر زمان دیگر به خود گرفته و نمایشگر این بار قادر به نمایش رزولوشن لوکس 4K است. طراحی جدید و تقریباً بدون حاشیه دستگاه بدون هیچ تردید دوست‌داشتنی است و پنلی ۱۳.۳ اینچی درون فریمی ۱۱ اینچی قرار گرفته. از این که بگذریم، تنوع پورت‌های تعبیه شده روی دستگاه هم بدون تردید تمام نیازهای شما را برآورده خواهد کرد.

این لپ‌تاپ گران قیمت است و اگر به دنبال مدل سفید رنگ و دل‌ربای آن باشید، حتی بیشتر هم باید هزینه کنید، اما خیلی ساده اگر بگوییم XPS یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های حال حاضر جهان است و به راحتی به اکثر کاربران پیشنهاد می‌شود.

Microsoft Surface Book 2

مشخصات:

پردازنده: Intel Core i7-8650U (چهار هسته‌ای، 8 مگابایت کش، تا سقف 4.2 گیگاهرتز)
کارت گرافیک: Intel UHD Graphics 620 یا GeForce GTX 1060
حافظه رم: 16 گیگابایت از نوع LPDDR3 (1866 مگاهرتز)
نمایشگر: 15 اینچ، رزولوشن 3240 در 2160، پنل PixelSense (نسبت ابعاد 3:2 و نرخ کنتراست 1600:1)
حافظه داخلی: 512 گیگابایت حافظه PCIe 3.0 SSD

دلایل خرید:

+شدیداً قدرتمند به عنوان یک دستگاه هیبریدی
+عمر باتری محشر
+نمایشگر باکیفیت

سرفیس بوک 2 مایکروسافت، یک لپ‌تاپ ۲ در ۱ است، با نمایشگری که به آسانی از بدنه جدا شده و مثل یک تبلت سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما اجازه ندهید که این قابلیت شما را به ضعیف بودن دستگاه مجاب کند. در هر صورت با لپ‌تاپی هیولا طرف هستیم که لیاقت جایگاهش را در لیست بهترین لپ‌تاپ های ۲۰۱۹ دارد.

این لپ‌تاپ نه تنها در حوزه دیوایس‌های ۲ در ۱ بی‌رقیب است، بلکه با مشخصاتی نظیر پردازنده اینتل Core i7-8650U، پردازشگر گرافیکی انویدیا جیفورس GTX 1060 و نمایشگر حیرت‌انگیز ۱۵ اینچی با رزولوشن 3240 در 2160 پیکسل، از بسیاری از لپ‌تاپ‌های موجود در این لیست قدرتمندتر به حساب می‌آید.

اما محصول مایکروسافت گران است؛ بسیار گران، و می‌توانید همین مشخصات سخت‌افزاری را درون لپ‌تاپ دیگری بیایید اگر حاضر به گذشتن از قابلیت جدا شدن نمایشگر از بدنه باشید. با این همه اگر به بودجه کافی دسترسی دارید، این لپ‌تاپ تجربه‌ای بسیار قدرتمند، دلچسب و گسترده از پردازش پرتابل در اختیارتان خواهد گذاشت.

Huawei MateBook X Pro

مشخصات:

پردازنده: نسل هشتم Intel Core i7 8565U
کارت گرافیک: Nvidia GeForce MX250 2GB GDDR5
حافظه رم: 8 یا 16 گیگابایت
نمایشگر: 13.9 اینچ، 3K
حافظه داخلی: 1 ترابایت حافظه SSD

دلایل خرید:

+پنل نمایشگر فوق‌العاده
+طراحی لوکس
+عمر باتری خوب

مدل ۲۰۱۹ لپ‌تاپ هواوی Matebook X Pro فرم و کارایی را با استایلی ساده و شکیل پیوند می‌زند و سخت‌افزاری بسیار قدرتمند را از منظر احساس و ظاهر، در شمایلی مانند مک‌بوک‌های اپل ارائه می‌کند.

بدنه زیبای دستگاه میزبان نمایشگر ۱۳.۹ اینچی با رزولوشن 3K، پردازنده نسل هشتمی اینتل Core و پردازشگر گرافیکی انویدیا جیفورس MX250 2GB GDDR5 است و در عین حال، عمر باتری بسیار طولانی و قابل اتکا ارائه می‌کند.

از منظر کیفیت ساخت با غولی تمام عیار طرف هستیم و همان ظرافت‌هایی که باعث شد مدل پیشین این لپ‌تاپ فوق حمل‌پذیر به بمبی در بازار دیوایس‌های پرتابل تبدیل شود، این بار هم به خرج داده شده است. و ضمناً با اضافه شدن قابلیت Share OneHop هواوی، انتقال فایل میان دستگاه و موبایل‌های هواوی سازگار، آسان‌تر از هر زمان دیگر شده است.

با دستگاهی گران قیمت طرف حساب هستیم، قطعاً، و خیلی از کاربران مدل سال پیش که حالا قیمت کمتری دارد را ترجیح می‌دهند. با این همه اگر تجربه‌ای بهتر از مک‌بوک اپل می‌خواهید و در عین حال به دنبال استفاده از ویندوز یا اجرای بازی‌های ویدیویی روز هستید، این یکی از بهترین لپ‌تاپ های سال 2019 است.  

Asus ZenBook Pro 14 (UX480)

مشخصات:

پردازنده: Intel Core i7-8565U (چهار هسته‌ای، 8 مگابایت کش، تا سقف 4.6 گیگاهرتز)
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1050 Max-Q 2GB یا Intel UHD Graphics 620
حافظه رم: 8 گیگابایت از نوع DDR4
نمایشگر: 14 اینچ، Full HD
حافظه داخلی: 256 گیگابایت حافظه SSD

دلایل خرید:

+مشخصات رده بالا
+طراحی محذوب‌کننده
+نمایشگر لمسی شفاف و روشن

این لپ‌تاپی است که در بسیاری از حوزه‌ها، به امتیاز بالایی دست می‌یابد. دستگاه ظاهری بسیار دلچسب دارد، از قدرت پردازشی فراوانی زیر شنلش بهره می‌برد و هزینه‌ای که قرار است برای خرید آن بپردازید، کاملاً ارزش آنچه در عوض دریافت خواهید کرد را دارد.

و همین پاراگراف بالا، تمام آنچه لازم است درباره ذن بوک پرو 14 بدانید را به شما می‌گوید. البته به جز یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد دستگاه که ScreenPad نامیده می‌شود. اسکرین‌پد یک تاچ‌پد بزرگ است که نقش یک نمایشگر ثانویه را هم برای لپ‌تاپ شما ایفا خواهد کرد. اسکرین‌پد با ویندوز و برخی از اپلیکیشن‌ها مانند مایکروسافت آفیس یا اسپاتیفای سازگاری داشته و اطلاعات یا کنترل‌های بیشتر از طریق آن قابل دسترسی خواهند بود. خلاصه بگوییم، احساسی شبیه به تاچ بار در مک‌بوک اپل دارد و تجربه منحصر به فردی در اختیارتان خواهد گذاشت.

از منظر مشخصات سخت‌افزاری، پرو 14 در تمام زمینه‌هال قدرتمند ظاهر می‌شود و همراه با پردازنده نسل هشتمی و چهار هسته‌ای اینتل Core i7-8565U، هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD از راه می‌رسد و در کنار این‌ها می‌توانید منتظر چیپست GTX 1050 Max-Q با ۲ گیگابایت رم مجازی باشید. به بیان دیگر، این ماشینی است که اکثر نیازهای پردازشی شما را با سهولت به انجام می‌رساند.

Apple Mac Book Pro with Touch Bar

مشخصات:

پردازنده: Dual Core Intel Core i5 – i7
کارت گرافیک: Intel Iris Plus Graphics 640 - 650
حافظه رم: 8 یا 16 گیگابایت
نمایشگر: 13.3 اینچ، رزولوشن 2560x1600، از نوع IPS
حافظه داخلی: 256 گیگابایت الی 1 ترابایت حافظه از نوع PCIe 3.0 SSD

دلایل خرید:

+بسیار سریع
+تاچ بار واقعاً کارآمد است
+شدیداً خواستنی

اگر به دنبال بهترین تجربه کار با لپ‌تاپ میان محصولات اپل در سال ۲۰۱۹ هستید، همین حالا بهترین گزینه را یافتید.

مک‌بوک پروی مجهز به تاچ بار اپل، مشخصات داخلی بسیار خوبی دارد و می‌توانید منتظر سخت‌افزارهایی نظیر پردازنده Core i5 اینتل، ۸ گیگابایت حافظه رم با فرکانس ۲۱۳۳ مگاهرتز، پردازشگر گرافیکی اینتل Iris Plus Graphics 650 و حافظه SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت باشید. به تمام این‌ها، نمایشگر رتینا ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 را هم اضافه کنید که حقیقتاً تصاویر را به شکلی چشم‌نواز به نمایش در می‌آورد.

اما گذشته از این‌ها، آنچه به مک‌بوک پرو کمک می‌کند تا حقیقتا به دستگاهی متمایز از سایر محصولات تبدیل شود، تاچ بار OLED آن است که نیاز به دکمه‌های فانکشن در مدل‌های قبلی را به شکلی تاثیرگذار از بین می‌برد. خلاصه بگوییم، اگر از دیوایس‌های مک‌بوک خوشتان می‌آید و محدودیت بودجه چندانی ندارید، این بهترین لپ‌تاپ برای سلیقه شماست.

Dell XPS 15 2-in-1

مشخصات:

پردازنده: Intel Core i7-8705G (چهار هسته‌ای، 8 مگابایت کش، تا سقف 4.1 گیگاهرتز)
کارت گرافیک: Radeon RX Vega M GL و Intel HD Graphics
حافظه رم: 6 گیگابایت از نوع DDR4
نمایشگر: 15.6 اینچ، رزولوشن 4K UHD، نمایشگر لمسی Infinity Edge
حافظه داخلی: 512 گیگابایت از نوع PCIe SSD

دلایل خرید:

+تجهیز دستگاه به AMD Radeon RX Vega M
+طراحی لوکس آلومینیوم
+کیبورد نوآورانه

لپ‌تاپ XPS 15 2-in-1 دل یکی از تکامل‌ یافته‌ترین دیوایس‌های هیبریدی تاریخ است، در بنچمارک‌ها به امتیازات خوبی دست می‌یابد و هیچ جای انتقادی حتی برای سخت‌گیرترین مشتریان و منتقدان باقی نمی‌گذارد. این یک دستگاه پریمیوم دوکاره است که برای عاشقان تکنولوژی ساخته شده و تمام نیازهای کاری و گیمینگ آن‌ها را برطرف می‌کند.

یک دیوایس شایسته در لیست بهترین لپ‌تاپ‌‌های سال 2019 ما و دستگاهی که باید مد نظر هرکسی که به دنبال ارتقای مدل فعلی خود و جایگزینی آن با مدلی پریمیوم است باشد. بله، سرفیس بوک 2 مایکروسافت از منظر قدرت پردازشی خالص اندکی قدرتمندتر است و مشخصاً قابلیت‌ جدا شدن نمایشگر را هم دارد، اما XPS 15 2-in-1 با قیمتی حدوداً نصف سرفیس بوک 2 فروخته می‌شود.

Asus ROG Zephyrus S GX701

پردازنده: Intel Core i7-8750H (هشت هسته‌ای، 9 مگابایت کش،تا سقف 4.1 گیگاهرتز)
کارت گرافیک: Nvidia GeForce RTX 2080 Max-Q 8GB GDDR6
حافظه رم: 24 گیگابایت از نوع DDR4
نمایشگر: 17.3 اینچ، رزولوشن Full HD، از نوع IPS با نرخ رفرش 144 هرتز
حافظه داخلی: چهار حافظه 1 ترابایتی SSD

دلایل خرید:

+قدرت پردازشی دیوانه‌وار برای گیمینگ
+کیفیت ساخت پریمیوم
+بسیار حمل‌پذیر با طراحی بسیار باریک

همانطور که در راهنمای خرید بهترین لپ‌تاپ‌‌های گیمینگ سال 2019 نوشتیم، این لپ‌تاپ بهترین گزینه موجود در بازار فعلی برای تجربه بازی‌های ویدیویی است.

با دنبال کردن راهی که با لپ‌تاپ فوق قدرتمند GHX510 طی سال گذشته میلادی آغاز شد، مدل جدید خانواده Zephrus با یک به‌روزرسانی چشمگیر، از بقای خود روی تخت پادشاهی لپ‌تاپ‌های گیمینگ اطمینان حاصل می‎کند. این یعنی دستگاه با کارت گرافیک انویدیا جیفورس RTX 2080 (با قابلیت رهگیری پرتو) از راه می‌رسد و پردازنده اینتل Core i7-8750H با فرکانس کاری ۴.۱ گیگاهرتز و ۲۴ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 در خود جای داده است.

در نتیجه تمام این‌ها، سخت‌افزار گیمینگ پریمیومی داریم که به عنوان یک دستگاه پرتابل، سطحی بی‌نظیر از پرفورمنس را هنگام اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها به نمایش می‌گذارد. به عنوان مثال بازی Metro Exodus با قرار دادن تمام تنظیمات روی بیشترین حالت و با فعال‌سازی قابلیت زیبای رهگیری پرتو نور، بسیار چشم‌نواز به نظر می‌رسد و مثل یک رویا اجرا می‎شود. ضمن اینکه GX701 تست‌های بنچمارک 3DMark را هم با امتیازاتی باورنکردنی پشت سر می‌گذارد.

شاسی خوش‌ساخت و باریک منیزیمی، سیستم خنک‌کننده‌ای که با مهارت هرچه تمام‌تر مهندسی شده و نمایشگر IPS با رزولوشن Full HD و ابعاد ۱۳.۳ اینچ و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز، چیزهای دیگری هستند که با خرید این پکیج بی‌نظیر دریافت خواهید کرد.

Dell Inspiron 15 7000 Gaming

پردازنده: Intel Core i5-7300HQ (چهار هسته‌ای، تا سقف ۳.۵ گیگاهرتز)
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 Max-Q و Intel HD Graphics 630
حافظه رم: 8 گیگابایت از نوع

دلایل خرید:

+پردازشگر گرافیکی MaxQ
+نمایشگر شفاف و ضد تابش نور
+قیمت جذاب

طی سال‌های اخیر شاهد سخت‌افزارهایی بوده‌ایم که در گذشته راهشان را تنها به لپ‌تاپ‌هایی باز می‌کردند که قیمت‌های نجومی داشتند، اما با تغییرات به وجود آمده در بازار این دستگاه‌ها، حالا می‌توانیم همان سخت‌افزار را با قیمتی به مراتب معقول‌تر خریداری کنیم.

لپ‌تاپ گیمینگ Inspiron 15 7000 Gaming از شرکت دل یکی از بهترین لپ‌تاپ های سال 2019 است که توانسته کارت گرافیک انویدیا جیفورس GTX 1060 Max-Q را درون دستگاهی جای دهد که کمتر از ۱۱۰۰ دلار قیمت دارد.

پشتیبانی از این کارت گرافیک را یک پردازنده اینتل Core i5-7300HQ قدرتمند و چهارهسته‌ای برعهده دارد و می‌توانید اطلاعات‌تان را درون یک حافظه SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت ذخیره کنید. با تمام این مشخصات، لپ‌تاپی خواهید داشت که می‌تواند حتی سنگین‌ترین بازی‌ها را روی بالاترین تنظیمات به اجرا در بیاورد و در عین حال بازهم قدرت پردازشی لازم برای کارهایی دیگر را داشته باشد.

Huawei MateBook 13

پردازنده: Intel Core i7-8565U (نسل هشتم، تا سقف 4.1 گیگاهرتز)
کارت گرافیک: تا سقف Nvidia GeForce MX150
حافظه رم: 8 گیگابایت از نوع LPDDR3
نمایشگر: 13 اینچ، رزولوشن 2160 در 1440، از نوع IPS LED
حافظه داخلی: 256 الی 512 گیگابایت از نوع SSD

دلایل خرید:

+پرفورمنس و گرافیک بی‌نظیر
+در ازای پولتان سخت‌افزار بسیار خوبی دریافت خواهید کرد
+ظاهرا بسیار چشمگیر

ما همین حالا به یک لپ‌تاپ فوق‌العاده از هواوی در لیست بهترین لپ‌تاپ‌های سال 2019 اشاره کرده‌ایم و حالا نوبت به دستگاهی دیگر از همین شرکت است: هواوی میت بوک 13 در اکثر حوزه‌ها دقیقا به اندازه میت بوک اکس پرو پریمیوم نیست اما ارزش بسیار زیادی در برابر قیمتش ارائه می‌کند و پرفورمنس خوبی هم برایتان به ارمغان خواهد آورد.

 امکان افزودن حافظه رم بیشتر، یکی از قابلیت‌های تحسین برانگیز این دستگاه است اما متاسفانه خبری از پشتیبانی از تاندربولت نیست. از این‌ها که بگذریم، میت بوک 13 به اندازه تمام لپ‌تاپ‌های دیگر این لیست دارای نمایشگر عالیست وعملکردی تحسین‌برانگیز از خود به جای می‌گذارد و عمر باتری آن برای یک روز کامل و پرمشغله همراهی‌تان خواهد کرد.

Google Pixelbook

مشخصات:

پردازنده: Intel Core i5-i7
کارت گرافیک: Intel HD Graphics 615
حافظه رم: 8 یا 16 گیگابایت
نمایشگر: 12.3 اینچ، رزولوشن 2400 در 1600
حافظه داخلی: 128 یا 256 یا 512 گیگابایت از نوع SSD

دلایل خرید:

+سبک‌وزن و سریع
+قابلیت تبدیل به یک تبلت

پیکسل بوک گوگل یک هیولای عجیب است که ظاهر استایلیش و مشخصات قابل قبول را با سیستم عامل کرومی ترکیب می‌کند که حقیقتاً نیازی به آن‌ها ندارد. این دستگاه اندکی قدیمی‌تر از دیگر لپ‌تاپ‌های حاضر در این لیست است اما اگر به فکر خریدش افتاده‌اید، در ذهن داشته باشید که مدل بعدی و جایگزین آن شاید تا مدت‌های طولانی عرضه نشود.

اگر بودجه لازم برای خریدش را داشته باشید، این یکی از بهترین، روان‌ترین و خوش‌منظرترین کروم‌ بوک‌های بازار فعلی است. اگر تمام کارهای پردازشی شما در وب انجام می‌شود، این یکی از بهترین لپ‌تاپ های سال 2019 برای شماست (هرچند که شاید بهترین قیمت گذاری ممکن را نداشته باشد).

پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندرویدی، قلم پیکسل بوک و افزودن دکمه مخصوص به گوگل اسیستنت را هم به تمام این‌ها اضافه کنید تا متوجه شوید با چه پکیج ترغیب‌کننده‌ای طرف هستید. و با توجه به اینکه سیستم عامل کروم طرف حساب هستیم، نیازی نیست نگران امنیت نرم‌افزار یا کاهش سرعت دستگاه باشید و همه‌چیز دائماً روی فضای ابری بک‌آپ گرفته می‌شود.

Acer Predator Helios 300

مشخصات:

پردازنده: Intel Core i7-8750 (هشت هسته‌ای، تا سقف 2.2 گیگاهرتز)
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 و Intel UHD Graphics 630
حافظه رم: 16 گیگابایت از نوع DDR4
نمایشگر: 15.6 اینچ، رزولوشن Full HD
حافظه داخلی: 256 گیگابایت از نوع SSD

دلایل خرید:

+مشخصات داخلی تحسین برانگیز
+قیمت مقرون به صرفه
+مشخصات قابل قبول برای گیمینگ

یافتن تعادل میان خوش قیمت بودن و ارائه پرفورمنس قابل قبول، احتمالاً بزرگ‌ترین چالشی باشد که گریبان‌گیر خریداران لپ‌تاپ می‌شود. این نقطه تعادل، چیزی است که اکثر تولیدکنندگان لپ‌تاپ قادر به ارائه‌اش نیستند، اما در ساخت لپ‌تاپ Predator Helios 300، شرکت ایسر توانسته این نقطه را با سخت‌افزاری شامل پردازنده اینتل Core i7-8750H و پردازشگر گرافیکی انویدیا جیفورس GTX 1060 بیابد.

این لپ‌تاپ قدرتمند مجهز به نمایشگر ۱۷.۶ اینچی با رزولوشن Full HD است (که بازی‌های استیم شما را در حالی که مشغول جابه‌جایی هستید به زیبایی به تصویر می‌کشد) و باید منتظر نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز و ۱۶ گیگابایت حافظه رم باشید که تمام نیازهای اساسی شما را برآورده خواهد کرد. به عنوان دستگاهی با قیمت کمتر از ۱۱۰۰ دلار، سخت‌افزار بسیار قدرتمندی انتظارتان را می‌کشد.

Lenovo ThinkPad T490

مشخصات:

پردازنده: Intel Core i5-8265U (با فرکانس پایه 1.60 گیگاهرتز)
کارت گرافیک: Intel UHD Graphics 620
حافظه رم: 8 گیگابایت از نوع DDR4
نمایشگر: 14 اینچ، رزولوشن Full HD، از نوع IPS LED
حافظه داخلی: 256 گیگابایت از نوع SSD

دلایل خرید:

+طراحی سخت‌جان
+کیبورد و ترک‌پد فوق‌العاده
+قیمت ارزان

این موضوع به یک نرم تبدیل شده که بسیاری از شرکت‌ها، یک لپ‌تاپ در اختیار کارمندان خود می‌گذارند و حالا لنوو محصولی دقیقاً برای همین مشتریان در نظر گرفته که عضوی تازه از خانواده تینک‌پد به حساب می‌آید. طراحی دستگاه آنقدرها که ممکن است تصور کنید پر زرق و برق نیست، اما اجازه ندهید این موضوع به اشتباه بیندازتتان؛ زیر شنل دستگاه، سخت‌افزار توانمند قرار گرفته که با قیمتی بسیار منصفانه در اختیارتان قرار می‌گیرد.

مدل پایه دستگاه که با قیمت ۱۱۰۰ دلار فروخته می‌شود، همراه با پردازنده اینتل i5 و فرکانس کاری ۱.۶۰ گیگاهرتز یا بالاتر، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD از راه می‌رسد؛ تقریباً دو برابر بهتر از آن چیزی که اکثر تولیدکنندگان با این قیمت ارائه می‌کنند. برای آن‌هایی که به بودجه بیشتر دسترسی دارند، لنوو مدلی مجهز به پردازنده i7 و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی نیز ارائه کرده که نزدیک به ۱۶۰۰ دلار قیمت دارد و به راحتی جزو بهترین لپ‌تاپ های سال 2019 به شمار می‌رود.

ثبت نظر

*
*