• بهترین اجاق گازهای کمپینگ و کوهنوردی

    • 30 تعداد لایک

بهترین اجاق گازهای کمپینگ و کوهنوردی

    • آریزون آریزون
    • |
    • 1398/06/06 چهارشنبه 6 شهریور 1398
    • |
    • زمان مطالعه 15 دقیقه
    • |
    • 5088 بار بازدید شده
    • 30 تعداد لایک

هیچ چیز جذاب‌تر از زمانی نیست که به کمپینگ و کوهنوردی می‌‍روید و سپس صبحانه‌ای لذیذ را درست بیرون از چادرتان آماده می‌کنید، یا آب را می‌جوشانید تا بعد از یک روز طولانی از ماجراجویی، چایی دلچسب بنوشید. اگر شما هم بهشت را چنین تجربه‌ای می‌دانید، نیازمند بهترین اجاق کمپینگ هستید تا در زمان مناسب، نیازتان را برطرف کند.

اجاق‌های کمپینگ در ابعاد و با برچسب‌های قیمت گوناگون از راه می‌رسند، و گستره عظیمی از ویژگی‌های مختلف را دارند تا هم در برابر باد و بوران از خود مقاومت نشان دهند و هم برای مدت‌های طولانی دچار زنگ‌زدگی نشوند. کوچک‌ترین اجاق‌های کمپینگ و ضد آب، برای استفاده در سفرهای کوتاه‌مدت ایده‌آل هستند هرچه نباشد حین یک پیاده‌روی چند ساعته هم نیاز به خوردن و آشامیدن دارید.

ما در مگ‌زون حتی از اجاق‌های کمپینگ برای گذراندن یک روز در ساحل استفاده می‌کنیم و در عصر یک روز نیمه‌بارانی، از نوشیدن چای کنار آرامش دریا لذت می‌بریم. چه دنبال این باشید که غذایی خانوادگی کنار محل کمپ خود بپزید، چه برف کوهستان را برای به دست آوردن آب آشامیدنی ذوب کنید، یک اجاق کمپینگ لازمه‌ای اساسی در هر ماجراجویی بیرون از خانه است تا گرم و سیر باقی بمانید.

هرچه تجربه بیشتری در ماجراجویی در طبیعت داشته باشید، ممکن است کاربردهای مختلفی برای اجاق‌های کمپینگ بیابید. برخی اجاق‌ها صرفاً نیازهای اساسی را برطرف می‌کنند و برخی دیگر برای غذا دادن به افراد زیادی که برای مثال در یک تور خانوادگی با شما همسفر شده‌اند، باید به شکلی ضروری بزرگ باشند.

با تمام این تفاسیر، در لیست پایین مدل‌های متنوعی از اجاق‌های کمپینگ خواهید داشت که هرکدام برای سناریوهای مختلف کارآمد ظاهر می‌شوند؛ البته سعی کرده‌ایم که فاکتورهای وزن و ظرفیت را هم مد نظر قرار دهیم تا انتخاب برای شما آسان‌تر شود. اما پیش از اینکه به سراغ لیست نهایی برویم، و خصوصاً اگر برای آشنایی با یک مدل عجله دارید، بیایید نگاهی بیندازیم به اجاقی که به نظر ما بهترین گزینه برای خرید در حال حاضر است.

بهترین اجاق کمپینگ از نظر ما

  • بهترین اجاق کمپینگ در مجموع اجاقی است که مستحکم و در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم باشد، و در عین حال آنقدر حمل‌پذیر که در تمام کمپینگ‌ها و ماجراجویی‌ها یاریتان کند.
  • به این ترتیب، انتخاب اصلی ما در مگ‌زون اجاق بسیار کارآمد Coleman Fyrestorm PCS است که هم با مقاومتش تجربه‌ای عالی از کمپینگ برایتان رقم می‌زند و هم آنقدر جمع و جور است که به راحتی در کوله پشتی شما جای خواهد گرفت.

یافتن بهترین اجاق کمپینگ برای شما

بهترین اجاق گازهای کمپینگ و کوهنوردی

بهترین اجاق کمپینگ برای شما، سوالی گسترده است؛ زیرا هم‌اکنون تنوع بسیار زیادی از نظر عملکرد و نوع سوخت در بازار به چشم می‌خورد. با این همه نیازی به نگرانی نیست و صرفاً باید تصمیم بگیرید که اجاق کمپینگ را برای چه کاری و برای استفاده در چه مکانی نیاز دارید.

فاکتورهایی مانند اندازه گروه سفر شما، آنچه قرار است با اجاق بپزید، فصلی از سال که طی آن به کمپینگ می‌روید و ارتفاعی که مد نظرتان هست، همگی در انتخاب بهترین اجاق کمپینگ نقش ایفا می‌کنند و در کنار همه این‌ها، عواملی مانند قیمت‌گذاری و دسترسی‌پذیری سوخت اجاق را هم داریم.

اگر بخواهیم این فرآیند را ساده کنیم، نخستین سوال بزرگ،؛ نوع سوخت اجاق (یعنی مایع، گاز یا جامد) است که بر دمای اجاق و سپس چیزی که قرار است با آن بپزید تاثیر می‌گذارد. بیایید نگاهی نزدیک‌تر به انوع اجاق‌ها بیندازیم.

اصلی‌ترین انواع اجاق‌های کمپینگ چه هستند؟

وقتی در حال صحبت درباره اجاق‌های کمپینگ باشیم، سه نوع سوخت اصلی داریم:

  • اجاق‌های کمپینگ مبتنی بر سوخت جامد
  • اجاق‌های مبتنی بر سوخت مایع
  • اجاق‌های مبتنی بر سوخت گازی

اجاق‌های سوخت جامد (مانند اجاق Esbit Titanium که پایین‌تر درباره‌اش صحبت کرده‌ایم) برای وظایفی بسیار سبک مانند جوش آوردن آب ساخته شده‌اند و به آسانی قابل استفاده هستند؛ البته به جز در شرایطی که باد و بوران می‌شود و این اجاق‌ها عملاً بلااستفاده می‌مانند.

اجاق‌های سوخت مایع می‌توانند انواعی از سوخت‌های مایع از پارافین گرفته تا سولونت و پترول را بسوزانند و برای ماجراجویی‌های طولانی‌تر، کم هزینه و در مناطق دورافتاده‌ای که سوخت به سختی گیر می‌آید عالی هستند. اجاق‌های سوخت مایع تنها گزینه برای ارتفاعات بالا (یعنی بیشتر از ۲۰۰۰ متر) هستند، زیرا فشار کمتر تاثیری بر آن‌ها نمی‌گذارد و ضمناً در آب و هوای زمستانی که مخازن گاز یخ زده و فشار خود را از دست می‌دهند، بسیار محشر ظاهر می‌شوند.

در سمت منفی ماجرا، این اجاق‌ها نیازمند مراقبت هستند و راه‌اندازیشان هم اندکی سخت‌تر است؛ هرچند که اجاق‌های مدرن دیگر مقدمات طولانی مدل‌های قدیمی‌تر را ندارند و به شکلی سریع‌تر و آسان‌تر شروع به کار می‌کنند.

و رایج‌تر از همهً اجاق‌های گازی هستند که بیشترین محبوبیت را میان مردم دارند و به آسانی روشن می‌شوند و کنترل شعله‌شان هم از سایر مدل‌ها آسان‌تر است. مدل‌های مختلفی از این اجاق‌ها می‌توان یافت که بین اجاق‌های آشپزی بسیار بزرگ تا مدل‌های بسیار سبک‌وزن متغیر هستند؛ در واقع برای هر وضعیتی، یک اجاق گازی مناسب هم وجود دارد.

گذشته از استایل اجاق و سوختی که مصرف می‌کند، فاکتور دیگری که باید در نظر داشته باشید اتکاپذیری است. هرکسی که آنقدر بدشانس بوده باشد که یک وعده غذایی کامل را در طبیعت روی زمین ریخته باشد، می‌داند که چنین اتفاقی چقدر آزاردهنده است. اگر در محل کمپ خود کودکانی دارید که از این سو به آن سو می‎دوند، باید از خرید اجاق‌های کمپینگ سبک‌وزن صرف نظر کرده و به دنبال گزینه‌هایی قدرتمندتر و سنگین وزن‌تر باشید.

بهترین اجاق‌های کمپینگ و کوهنوردی کنونی بازار

 

Coleman Fyrestorm PCS

بهترین اجاق گازهای کمپینگ و کوهنوردی-Coleman Fyrestorm

مشخصات:

مناسب برای: جوشاندن سریع آب
طراحی: اجاق و دیگ
بدون نیاز به کبریت: بله
وزن: ۴۸۶ گرم

دلایل خرید:

+کارآمد در اکثر حالات آب و هوایی
+طراحی جمع‌ و جور
+مقاوم

اجاق Coleman Fyrestorm PCS به نظر ما بهترین اجاق کمپینگ است چون طراحی جمع و جوری دارد، در تمام حالات آب و هوایی به کمک‌تان می‌آید و در ازای قیمت بسیار مقرون به صرفه‌اش، قابلیت‌های بسیار خوبی ارائه می‌کند. بدنه اصلی اجاق شامل یک آتشدان گازی و یک دیگ آشپزی سخاوت‌مندانه ۱.۳ لیتری است و یک شیلنگ به مخزن گاز متصل شده که مزایای خوبی با خود به همراه می‌آورد.

کارتریج بیرونی گاز، ثبات دیگ اصلی را افزایش می‌دهد و علت این موضوع مرکز ثقل پایینی آن است و در شرایط سرد، کارتریج گاز را می‌توان روی زمین گرم نگه داشت تا فشار آن بر اثر سرما کاهش نیابد.

آتشدان اجاق به صورت داخلی از قابلیت مقاومت در برابر باد برخوردار است و تا جای ممکن، حرارت را در اطراف خود به دام می‌اندازد تا کارایی بیشتر شود. شرکت Coleman مدعی شده با این اجاق به خروجی ۲۲۰۰ واتی و مدت زمان جوش آمدن ۴ دقیقه‌ای آب در شرایط غیر بادی دسترسی خواهید داشت و در شرایطی که باد بوزد، این مدت زمان به ۶ دقیقه و ۳۵ ثانیه افزایش خواهد یافت.

اجاق مورد اشاره یک فندک داخلی هم دارد که نیاز به تلاش مضاعف برای برافروختن شعله را از بین می‌برد و یک قابلیت مهم دیگر، امکان کاهش ارتفاع اجاق برای ثبات بیشتر آن است. در نهایت باید افزود که اجاق‌های سبک وزن‌تری نیز در بازار یافت می‌شود، اما سهولت استفاده از این مدل Coleman، بعد از یک روز طولانی از پیاده‌روی واقعا تفاوت ایجاد می‌کند.

Jetboil Flash

بهترین اجاق گازهای کمپینگ و کوهنوردی-Jetboil Flash

مشخصات:

مناسب برای: استفاده آسان
طراحی: اجاق و دیگ
بدون نیاز به کبریت: بله
وزن: ۳۷۱ گرم

دلایل خرید:

+جوشاندن سریع آب
+بهینه در مصرف گاز

مدل تازه اجاق کمپینگ Jetboil Flash همان بهینگی فوق‌العاده مدل قبلی در جوشاندن آب را در وزنی کمتر ارائه می‌کند و تبدیل به یکی از دردسرسازترین مدل‌ها برای اجاق‌های رقیب شده. بهینگی و سرعت، اصلی‌ترین مشخصه‌های این اجاق هستند و با سرعت جوشاندن ۱.۲ لیتر آب در هر ۱۰۰ ثانیه، هیچ نمونه بهتری برای دسترسی سریع و مداوم به چای داغ نخواهید داشت.

در اجاق Flash، لوله‌ای با قابلیت رنگ عوض کردن تعبیه شده که به شما نشان می‌دهد چه زمانی محتویات دیگ بیش از حد داغ هستند (برای جلوگیری از زمان‌هایی که به صورت اتفاقی دست خود را می‌سوزانید) و همچنان به فندک داخلی مدل‌های پیشین مجهز است. اگرچه Flash دست شما را از منظر محتویاتی که می‌توانید بپزید اندکی محدود می‌کند (به عنوان مثال امکان سرخ کردن هیچ چیز وجود ندارد)، گرم کردن دوباره غذا و آب‌پز کردن مواد غذایی را به زیبایی برایتان امکان‌پذیر می‌کند.

علاوه بر این‌ها باید افزود که شرکت Jetboil سخت مشعول تولید گستره عظیمی از لوازم جانبی برای اجاق Flash بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به Coffee Press برای دم آوردن فوری قهوه، وسیله‌ای برای افزایش ثبات دیگ و حتی دیگ بزرگ‌تری FluxRing اشاره کرد. در مجموع با سیستمی محشر برای جوش آوردن آب روبرو هستیم که طی سال‌های اخیر، صرفاً بهتر و بهتر شده است.

BRS Titanium Camping Stove

بهترین اجاق گازهای کمپینگ و کوهنوردی-BRS Titanium Camping Stove

مشخصات:

مناسب برای: استفاده آسان
طراحی: اجاق و دیگ
بدون نیاز به کبریت: بله
وزن: ۲۵ گرم

دلایل خرید:

+شدیداً سبک وزن
+کوچک‌تر از یک فندک

چطور می‌توانیم این اجاق نبوغ‌آمیز را در لیست بهترین اجاق‌های کمپینگ مگ‌زون فراموش کنیم؟ اگر به دنبال گزینه‌ای فوق سبک وزن هستید و نمی‌خواهید با سوخت‌های جامد سر و کله بزنید، BRS Titanium بدون هیچ تردید محصول ایده آل شما خواهد بود.

جنس تیتانیومی و سبک وزن بدنه این اجاق، وزن آن را به تنها ۲۵ گرم رسانده و به همراه دیگی که آن هم تیتانیومی است، می‌توانید بدون تحمل هیچ وزنی و تنها در ظرف چند دقیقه، به چایی گرم و دلچسب دسترسی داشته باشید؛ در واقع این اجاق آنقدر کوچک است که احتمالاً فراموش کنید آن را با خود به کمپینگ ببرید!

نقاط ضعف دستگاه نیز اما همگی به وزن کم آن مرتبط هستند؛ به عنوان مثال ثبات اجاق بسیار پایین است و دستگیره‌های تعبیه شده روی دیگ کوچک آن هم وزن چندانی را تحمل نمی‌کنند. و ضمناً برخلاف ادعای خروجی ۲۷۰۰ واتی اجاق که ظاهرا در خوش‌بینانه‌ترین حالت امکان‌پذیر می‌شود، کنترل شعله عملاً وجود ندارد.

با تمام این تفاسیر، به عنوان یک اجاق مقرون به صرفه که آنقدر سبک وزن است که انگار اصلا وجود خارجی ندارد، با محصولی هوشمندانه مواجه هستیم. فقط باید حواس‌تان باشد که قادر به پخت و پز مواد غذایی اساسی با آن نیستید.

Outwell Jimbu Camping Stove

بهترین اجاق گازهای کمپینگ و کوهنوردی-Outwell Jimbu Camping Stove

مشخصات:

مناسب برای: تهیه یک صبحانه دلچسب
طراحی: فقط اجاق
بدون نیاز به کبریت: خیر
وزن: ۳ کیلوگرم

دلایل خرید:

+مقاومت در برابر باد
+استفاده آسان
+فضایی برای پخت و پز دوگانه

ما در مگ‌زون اخیراً اجاق Outwell Jimbu را با خود به کمپینگ بردیم و هر صبح، از پختن تخم مرغ و حلیم لذت فراوان بردیم. و به لطف فضایی اشتراکی و تقسیم شده که به شما اجازه می‌دهد دو دیگ و دو غذای مختلف را به صورت همزمان روی اجاق قرار دهید، در زمان ناهار و شام هم کاربردهای فراوانی برای این مدل خواهید یافت.

محافظ داخلی باد هنگامی که باد و بوران شدت گرفت به کارمان آمد و از شعله در برابر بادهایی تند محافظت شد که قطعاً کار با اجاق‌های کمپینگ کم‌وزن‌تر و ارزان قیمت‌تر را غیرممکن می‌کردند.

به لطف اجزایی که به آسانی از بدنه جدا می‌شوند، تمیز کردن Outwell Jimbu هم کاری بسیار آسان است و وقتی به خانه رسیدید و وسایل کمپینگ خود را جمع و جور کردید، تازه لازم نیست به جان اجاق افتاده و با مشقت تمیزش کنید. این اجاق، پخت و پز را بسیار آسان می‌کند و حتی افراد آمارتور هم ظرف چند ثانیه قادر به روشن کردن آن و پخت و پز هستند. فقط حواستان باشد که به کارتریج‌های گازی نیازمند است.

Primus OmniLite Ti

بهترین اجاق گازهای کمپینگ و کوهنوردی-Primus OmniLite Ti

مشخصات:

مناسب برای: ماجراجویی‌های طولانی
طراحی: فقط اجاق
بدون نیاز به کبریت: خیر
وزن: ۳۵۰ گرم

دلایل خرید:

+یک کلاسیک کارآزموده
+خروجی حرارت بزرگ

اگرچه دسترسی به سوخت گازی بسیار آسان است، گاهی از مواقع تنها سوخت مایع است که یافت می‌شود. اجاق‌های سوخت مایع معمولاً می‌توانند هرچیزی را، از گاز گرفته تا گازولین، پترول، دیزل، کروزین و پارافین را بسوزانند و به همین خاطر، لوازمی مهم برای گشت و گذارهای طولانی مدت در مناطق دور افتاده به حساب می‌آیند.

با این همه، حتما لازم نیست به کوه‌های عاری از جمعیت کردستان بروید تا از مزایای اجاق‌های سوخت مایع بهره‌مند شوید و این سوخت‌ها معمولاً از مخازن گاز ارزان قیمت‌تر استفاده می‌کنند که حجم کمتری دارند و در طولانی مدت یا زمانی که باید برای گروهی کوچک پخت و پز کنید، قابل اتکاتر ظاهر می‌شوند.

اجاق OmniLite Ti برادر کوچک‌تر و کم‌ وزن‌تر اجاق OmniFuel است که محصولی بسیار محبوب میان کهنه‌کاران کمپینگ به حساب می‌آید و اساساً یک دستگاه حرارتی کارآزموده برای سخت‌ترین شرایط‌های کمپینگ و آب و هوایی است. با مجموعه‌ای از دهانه‌های مختلف برای سوخت‌های گوناگون، طراحی بسیار هوشمندانه و تاشو و سیستم کنترل شعله‌ای که به آسانی قابل استفاده است، با اجاقی جدی برای کمپینگ‌های جدی مواجه هستیم. این اجاق را بخرید و دیگر به هیچ اجاقی نیاز نخواهید داشت، موضوع همینقدر ساده است.

BioLite BaseCamp Wood Burning Stove System

بهترین اجاق گازهای کمپینگ و کوهنوردی-BioLite BaseCamp Wood Burning Stove System

مشخصات:

مناسب برای: هرکاری که بخواهید
طراحی: اجاق سوخت چوبی
بدون نیاز به کبریت: خیر
وزن: ۱۰ کیلوگرم

دلایل خرید:

+مناسب برای پختن، گریل و آب‌پز کردن
+قابلیت‌های مبتنی بر USB

بسیاری از ما حق خواهیم داشت که فکر کنیم اجاق‌های کمپینگ لزوماً تکنولوژیک‌ترین محصولات بازار نیستید، اما اجاق Bio Lite با ویژگی‌های جالبش غافلگیرتان خواهد کرد.

نه تنها با این اجاق قادر به پختن مواد غذایی، گریل و جوشاندن مایعات هستید که انعطاف‌پذیری بی‌نظیری برایتان به ارمغان خواهد آورد، BioLite از نورپردازی FlexLight مبتنی بر USB هم بهره می‌برد تا شام‌هایی که در تاریکی می‌پزید کمتر عذاب‌آور باشند و یک خروجی USB دیگر هم دارد که قادر به شارژ دستگاه‌های هوشمند شماست. این اجاق اگرچه وزن چندان کمی ندارد اما جمع و جور است و با سوخت چوب کار می‌کند که باعث می‌شود دیگر نیازی به حمل سوخت‌های مایع یا گازی نباشید.

Primus Onja Stove

بهترین اجاق گازهای کمپینگ و کوهنوردی-Primus Onja Stove

مشخصات:

مناسب برای: پخت و پز خانگی در فضای بیرونی!
طراحی: فقط اجاق
بدون نیاز به کبریت: خیر
وزن: ۳.۲۵۰ کیلوگرم

دلایل خرید:

+کیفیت ساخت خیره‌کننده
+حمل پذیری آسان

اگر جایزه‌ای برای بهترین طراحی اجاق‌های کمپینگ وجود داشت، اجاق Onja Stove قطعاً لایق دریافت آن بود. این اجاق گازی که به زیبایی مهندسی شده و از دو فضا برای پخت و پز بهره می‌برد، به همان اندازه که خوش‌منظر است، کاربردی نیز هست و می‌توانید به کمک آن در کمپ‌های خانوادگی و دوستانه، غذایی دلچسب برای گروهی بزرگ تهیه کنید.

البته که با وزنی بیشتر از ۳ کیلوگرم، نمی‌توانیم بگوییم با اجاقی جمع و جور مواجه هستیم اما طراحی Onja Steve به گونه‌ایست که یک تخته آشپزخانه هم در اختیارتان می‌گذارد و این‌ها مزایایی است که با تحمل وزن و قامت اجاق به دست خواهید آورد. Onja به گونه‌ای باز می‌شود که از حالت تخت، شکلی X گونه به خود می‌گیرد و به همین خاطر، ثبات بیشتر را با حتی با سنگین وزن‌ترین دیگ‌ها و ماهی‌تابه‌ها با خود به ارمغان می‌آورد.

دو خروجی 2800 واتی روی این اجاق تعبیه شده که یک کارتریج 230 گرمی گاز را در 34 دقیقه خالی می‌کنند، اما می‌توانید مطمئن باشید که خیلی زودتر از زمان تخلیه مخازن گاز، غذا خوردن را آغاز کرده‌اید. در مجموع Onja Stove یک انتخاب عالی و شکیل برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی در فضای بیرون از منزل است.

Esbit Titanium Stove

بهترین اجاق گازهای کمپینگ و کوهنوردی-Esbit Titanium Stove

مشخصات:

مناسب برای: مسافرت‌های سبک
طراحی: فقط اجاق
بدون نیاز به کبریت: خیر
وزن: ۱۱.۵ گرم

دلایل خرید:

+سبک و جمع و جور
+قابل تنظیم

این محصول Esbit یک اجاق خوش قیافه با استایلی کلاسیک است که برای مسافرین مینیمالیست که سبک سفر می‌کنند ساخته شده. ساختار تیتانیومی وزنی خارق العاده سبک و قابل حمل به آن بخشیده و پایه‌های تاشو هم اجاق را جمع و جور و شدیداً قابل حمل می‌کنند؛ بنابراین با گزینه‌ای ایده‌آل برای کوهنوردی و راهپیمایی‌های طولانی روبرو هستیم.

اجاق Esbit Titanium قابل تنظیم است تا قادر به استفاده از تنوعی از دیگ‌ها با ابعاد مختلف باشید و در عین حال، لیوان‌های فلزی کوچک را می‌توان در لبه‌اش قرار داد. خبری از مقاومت در برابر باد نیست و بنابراین در روزهای بادی برایتان کاربردی ظاهر نمی‌شود؛ بنابراین اگر این موضوع از حمل‌پذیری برایتان مهم‌تر است، به مدل SunnGas Platinum به عنوان یک جایگزین مناسب نگاه کنید.

MSR Windburner

بهترین اجاق گازهای کمپینگ و کوهنوردی-MSR Windburner

مشخصات:

مناسب برای: راهپیمایی‌های طولانی
طراحی: فقط اجاق
بدون نیاز به کبریت: خیر
وزن: ۴۳۲ گرم

دلایل خرید:

+سبک وزن
+استفاده بسیار آسان

همانطور که احتمالاً از نام این اجاق حدس زده‌اید، بزرگ‌ترین مزیتی که MSR Windburner با خود به همراه می‌آورد، روشن ماندن شعله حتی در شرایط باد و بورانی است؛ بنابراین گزینه‌ای مناسب برای کوهنوردان و آن دسته از افراد شجاعی که در ماه‌های پایانی سال به کمپینگ می‌رود به حساب می‌آید.

طراحی دستگاه که «Loct Pot» نام گرفته برای حفظ حرارت در شرایطی که فضای بیرون بسیار سرد است عالی بوده و دستگیره‌ها هم به گونه‌ای طراحی شده‌اند که خطر سوزاندن اتفاقی دست را از بین ببرند. این اجاق بسیار بهینه هم هست. اگر به دنبال اجاقی برای سفر خطرناک بعدی خود می‌گردید اما در عین حال قادر به خرید مدل‌های گران قیمت مانند Snow Peak GigaPower نیستید، Windburner برای شما ساخته شده است.

Campingaz Party Grill 400 CV

بهترین اجاق گازهای کمپینگ و کوهنوردی-Campingaz Party Grill 400 CV

مشخصات:

مناسب برای: گریل و کار با ماهی‌تابه
طراحی: فقط اجاق
بدون نیاز به کبریت: بله
وزن: ۴.۹۲۰ کیلوگرم

دلایل خرید:

+امکان سرخ کردن مواد غذایی با ماهی‌تابه
+امکان گریل

اجاق The Campingaz Party Grill 400 CV محصولی بسیار سرگرم‌کننده است و از یک ماهیتابه داخلی و همینطور گریلی شبیه به باربیکیو بهره‌مند شده. البته که با چنین مشخصه‌هایی، با اجاقی سبک روبرو نیستیم اما در عوض می‌توانید مطمئن باشید که قادر به غذا دادن به لشگری از افراد خواهید بود.

فندک داخلی Party Grill 400، باربیکیوی شما را در کسری از ثانیه به راه می‌کند و در عین حال مخزنی برای روغن تعبیه شده که باعث می‌شود تمیز کردن اجاق بعد از اتمام سور و سات، بسیار آسان باشید.

اگر شما هم از افرادی هستید که لذتی از باربیکیو کردن مواد غذایی روی زمین نمی‌برید، این اجاق به گونه‌ای طراحی شده که رضایت‌تان را جلب کند و با خروجی ۲۰۰۰ واتی، یکی از کارتریج‌های گاز Campigaz CV Plus می‌تواند برای سه ساعت کامل همراهی‌تان کند.

برچسب ها

ثبت نظر

*
*